Suggesties en klachten

Met onderstaand invulformulier heeft u de gelegenheid een mening, ervaring of idee terug te koppelen. Het is nadrukkelijk niet bedoeld voor medisch inhoudelijke vragen.

De dienstverlening van Huisartsen Badhoevedorp kan nog beter worden als u ons laat weten waar de kwaliteit en service verbeterd kan worden. Uw opmerkingen, suggesties en aanbevelingen zijn welkom. Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na een contact met onze praktijk. We willen dat dan graag weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren.

Ondanks de voortdurende aandacht voor onze dienstverlening kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Wij bevelen aan om een klacht met onze medewerkers te bespreken en gezamenlijk naar een goede oplossing te zoeken. Is dat niet mogelijk of bent u niet tevreden met de uitkomst van het gesprek, dan kunt u uw klacht hieronder voorleggen aan de Office manager, mevrouw L. van de Reep. U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie.

Dit formulier is niet bedoeld voor medische vragen of het maken van afspraken; daarvoor kunt u bellen met de praktijkassistenten of online via mijngezondheid.net.

    Het is erg druk aan de telefoon en balie. De wachttijd is soms lang. Probeer waar mogelijk om online een afspraak te maken of een vraag te stellen aan uw huisarts. Dit doet u heel eenvoudig via MijnGezondheid.net of de MedGemak app. Dank u voor uw medewerking.