Corona

Actuele informatie over vaccineren Corona

Dringend verzoek: lees eerst informatie over Corona via www.thuisarts.nl, corona.steffie.nl, coronavaccinatie.nl of via RIVM.

Update 30-06-2021
Wilt u een bewijs van vaccinatie voor reizen of voor toegang tot een evenement of binnenlocatie?

Dan kunt u terecht op de website CoronaCheck.nl of de app CoronaCheck op uw smartphone. U kunt daar zelf direct uw vaccinatiebewijs regelen.

Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de CoronaCheck website of app? Neemt u dan contact op met de Rijksoverheid. Belt u dan naar 0800-1421 of stuur een mail naar helpdesk@coronacheck.nl. Daar zitten mensen klaar om u te helpen, ook als u zelf geen computer heeft.

Heeft u CoronaCheck.nl geprobeerd, maar is uw vaccinatiebewijs daar niet te vinden? Alleen als u door onze huisartsenpraktijk volledig bent gevaccineerd, kunnen wij u mogelijk helpen. Bent u door de GGD gevaccineerd, dan dient u contact op te nemen met de GGD.

Stuurt u bij voorkeur via MijnGezondheid.net een bericht, geef daarbij aan dat u een bewijs van volledige vaccinatie wilt krijgen, omdat dat dit niet is gelukt via CoronaCheck.nl. Als het voor ons mogelijk is om u wel een vaccinatiebewijs te geven, dan sturen we u dat toe.
NB: het heeft geen zin om onze praktijk hierover te bellen.

Kijk op de website van de overheid voor meer informatie over wat u zelf kunt doen om aan een vaccinatiebewijs te komen.

Update 27-05-2021
Veel mensen benaderen ons met de vraag of zij de tweede vaccinatie met het AstraZeneca-vaccin eerder kunnen krijgen, zeker nu minister de Jonge zich daarover uitgelaten heeft. Dit is niet mogelijk.

Wij kunnen de datum van de tweede AstraZeneca-vaccinatie niet vervroegen, dit blijft 6 juli.

Na de berichtgeving in de media begrijpen wij dat sommige mensen hierdoor teleurgesteld kunnen zijn. Het beleid van het ministerie is erg grillig en wij kunnen om meerdere redenen niet volledig flexibel zijn.

Wij zijn een grote groepspraktijk en moeten bijna 1000 mensen een tweede vaccin toedienen. Daar gaat een flinke logistieke operatie achter schuil. Dit combineren wij met de patiëntenzorg zoals wij die graag goed verzorgen.

Wij merken dat veel mensen ons bellen met vragen over de coronavaccinatie. Hierdoor is de praktijk niet goed bereikbaar voor mensen met medische klachten. Wij  verzoeken u daarom hier niet voor te bellen. Vragen over de coronavaccinatie kunt u stellen door een eConsult aan uw huisarts te sturen (via www.mijngezondheid.net) of een email aan coronavaccinatie@huisartsenbadhoevedorp.nl

Heeft u vragen? Kijk eerst hier of uw vraag erbij staat.

Om eventuele vragen aan de juiste medewerker voor te leggen, kunt u zo nodig een mail sturen naar covidvaccinatie@huisartsenbadhoevedorp.nl. Of gebruik onderstaand formulier. Dit kan niet aan de balie of telefonisch.

[[[["field69","equal_to","Ik wil geen vaccinatie en wil niet meer opgeroepen worden."]],[["show_fields","field74"],["show_fields","field70,field52"]],"and"],[[["field69","equal_to","Ik kon op 13 april niet komen."]],[["show_fields","field74"],["show_fields","field70,field52"]],"and"],[[["field69","equal_to","Ik heb een andere vraag."]],[["show_fields","field62,field52"]],"and"],[[["field69","equal_to","Ik heb mijn uitnodiging nog niet ontvangen."]],[["show_fields","field76,field70,field73,field74,field67,field52"]],"and"]]
1 Step 1

Invulformulier Corona vaccinatie

Gebruik dit formulier om een vraag te stellen om of u af te melden. We proberen zo snel mogelijk binnen 3 werkdagen antwoord te geven.

Gebruik geen privacy gevoelige gegevens.




Onderwerpkies
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

In de wachtkamer en bij het maken van afspraken proberen we met elkaar zo goed mogelijk de 1,5 meter afstand te bewaren die door de Rijksoverheid wordt geadviseerd.

Vriendelijk verzoek om niet zomaar naar de praktijk te komen, ook niet voor het herhalen van recepten, ophalen van verwijsbrieven of een vraag.

Als u klachten heeft of ongerust bent over uw gezondheid, belt u dan met de praktijk. De assistente maakt, eventueel in overleg met de huisarts, de afweging of u gezien moet worden in de praktijk. In ieder geval krijgt u adviezen van de assistente.

Een andere mogelijkheid is dat u een telefonisch consult met uw huisarts of praktijkondersteuner krijgt.

Ook bieden we de mogelijkheid van een eConsult aan via MijnGezondheid.net.

Controleafspraken vinden afhankelijk van de mogelijkheden en de urgentie deels plaats in de praktijk. Soms worden ze verplaatst of veranderd in een telefonisch consult.

Zo proberen we de huisartsenzorg op een verantwoorde manier zoveel mogelijk door te laten gaan.

Nog wat extra aanwijzingen: 

  • Heeft u luchtwegklachten of klachten van verkoudheid en/of koorts, bel dan uw afspraak af of verplaats deze naar een andere dag;
  • Kom niet te vroeg, dus liefst vlak voor de afspraaktijd bij ons binnen;
  • Volg de aanwijzingen van ons personeel op;
  • Kom alleen naar uw afspraak, indien noodzakelijk mag maximaal 1 ouder of begeleider meekomen;
  • Verlaat na uw behandeling zo spoedig mogelijk de praktijk;
  • Mondkapje in de wachtkamer per 1 oktober verplicht voor iedereen vanaf 13 jaar die bij de huisartsenpraktijk naar binnen komt.
    Wij zullen u ontvangen met een glimlach maar u de hand niet schudden.

Hartelijk dank voor uw medewerking en begrip. 

Het is erg druk aan de telefoon en balie. De wachttijd is soms lang. Daarom verzoeken wij u om niet te bellen, maar om online een afspraak te maken of een vraag te stellen aan uw huisarts. Dit doet u heel eenvoudig via MijnGezondheid.net of de MedGemak app. Dank u voor uw medewerking.