Veel gestelde vragen

  1. Heb ik al een account?
  2. Kan ik voor mijn kind inloggen?
  3. Ik krijg de melding dat mijn BSN niet bekend is.
  4. Ik kan de app MedGemak niet registreren. Ik krijg de melding dat de geboortedatum en activatiecode niet overeenkomen. Wat is er aan de hand?
  5. Op welke toestellen werkt de app MedGemak?
  6. Ik heb 3 maal de verkeerde pincode ingegeven in de app, wat nu?
  7. Ik ben mijn persoonlijke pincode vergeten, wat moet ik doen?
  8. Ondersteuningspagina MijnGezondheid.net
  9. Mijn vraag staat er niet bij.

Heb ik al een account?

Alle patiënten ouder dan 16 jaar melden wij automatisch aan bij MijnGezondheid.net. U kunt direct inloggen met uw DigiD.

Kan ik voor mijn kind inloggen?

Kinderen onder de 16 jaar hebben vaak nog geen eigen DigiD en kunnen dus nog niet inloggen. Heeft uw kind wel al een eigen DigiD en wilt u gebruik maken van MijnGezondheid.net, vul dan onderstaand formulier in.
Naar boven

Ik krijg de melding dat mijn BSN niet bekend is.

Dan hebben wij u nog niet aangemeld. Vul onderstaand formulier in en we zullen het zo snel mogelijk voor u in orde maken.
Naar boven

Ik kan de app MedGemak niet registreren. Ik krijg de melding dat de geboortedatum en activatiecode niet overeenkomen. Wat is er aan de hand?

Dit kan voorkomen doordat MedGemak geen verbinding kan maken met het systeem van de zorgverlener. Dit kunt u eenvoudig controleren door MedGemak te starten en bij stap 1 te kijken of u de gebruikersvoorwaarden of het privacystatement kunt lezen. Lukt dit niet? Probeer dan of onderstaande stappen helpen;

  • Controleer uw internetverbinding / wifi-netwerk. Opnieuw verbinden kan helpen.
  • Levert opnieuw verbinden geen resultaat op? Verwijder de app, installeer opnieuw en start opnieuw op.
  • Controleer de tijdzone op uw mobiele toestel. De tijdzone moet ingesteld staan op CEST.
  • Staan er andere security apps op uw toestel die uw verbinding kunnen blokkeren? Bijvoorbeeld een VPN of een virusscanner?
  • Indien dit niet het geval is, vul dan onderstaand formulier in. Geef hierbij door welk toestel u gebruikt, over welke iOS- of Androidversie u beschikt en op welke datum en tijd u geprobeerd heeft om de app te registeren.
    Naar boven

Op welke toestellen werkt de app MedGemak?

Vanwege de huidige wet- en regelgeving is MedGemak enkel beschikbaar voor iOS 11 of hoger en Android 6.0 of hoger en niet voor voorgaande versies.
Naar boven

Ik heb 3 maal de verkeerde pincode ingegeven in de app, wat nu?

De app is gedurende 3 minuten geblokkeerd. Na 3 minuten kunt u gewoon weer inloggen met de huidige pincode.
Naar boven

Ik ben mijn persoonlijke pincode vergeten, wat moet ik doen?

  1. Ga naar het menu en kies voor ‘Pincode vergeten’.
  2. De volgende vraag verschijnt: Alle informatie zal worden verwijderd. Weet u het zeker?
  3. Kies voor ‘Ja’.
  4. U kunt uw toestel nu opnieuw registreren via MijnGezondheid.net. Via de knop ‘MedGemak registreren’ genereert u een nieuwe activatiecode.
    Naar boven

Mijn vraag staat er niet bij.

[]
1 Step 1

Heeft u problemen met MijnGezondheid.net of de app MedGemak en heeft u hulp nodig?

Laat uw gegevens achter en de juiste medewerker zal contact met u opnemen.

Gegevens patiënt

Omschrijf het probleem zo goed  mogelijk. U kunt eventueel screenshots sturen naar het mailadres dat later wordt getoond.

keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder